Longrun Lotion


Pihak Doreko, yang mengeluarkan produk hebat Hardrun, kini memperkenalkan pula Long run Lotion untuk kegunaan luaran. Jika Hardrun jamu herba untuk merawat dalaman lelaki, anda boleh gabungkan dengan Longrun, untuk mendapat aksi yang terlebih padu lagi. 

Longrun dalam bentuk bekas tiub 5ml.. mengandungi 100% bahan organik yang terkenal dalam merawat masalah 'pancut awal'. Dalam bekas kecil, mudah dibawa dan diguna. Hanya perlu 2 titik losyen untuk mendapatkan dayung padu, penuh nikmat hingga isteri meraung kesedapan!

"Dalaman.. makan Hardrun..
Luaran.. sapu Longrun..
Biar keras padu.. semakin kencang tahan lama bosskuu.."

Jangan tangguh lagi.. jom hubungi stokis Longrun Lotion hari ini juga agar keharmonian rumahtangga kekal bahagia. Suami keras... isteri puas!!



Cara guna - pastikan zakar dalam keadaan bersih dan kering. Letak 2 titik losyen di hujung jari. Sapu rata seluruh zakar, terutama di bahagian bawah (urat pari) dan kepala. Tunggu 15-30 minit agar meresap sepenuhnya. Bilas dengan air bersih. Boleh mulakan aksi anda.

Video cara guna Longrun Lotion


Khasiat Longrun

1. Membantu melambatkan klimaks lelaki.
2. Membantu menyihatkan otot & urat zakar.
3. Terdiri dari bahan organik (tumbuhan + belacak).
4. Kegunaan tahan selama sebulan lebih.
5. No lulus KKM NOT181103580K.



Poslaju Percuma untuk Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak. Pesanan anda dibungkus dengan sampul 'bubble wrapper'. Pasti sampai dengan cepat dan selamat.

Penghantaran secara terus COD boleh diatur ke kawasan:
Nilai, Salak Tinggi, KLIA, Sepang, Kota Warisan, Dengkil, Kota Seriemas, Enstek, Kampung LBJ, Labu, Felda LBJ, Sendayan, Ainsdale, Seremban, Seremban 2, Senawang, Semenyih, Lenggeng, Mantin, Pajam, Beranang, Kajang, Bangi, Bukit Mahkota, Seri Putra, Seri Kembangan, Serdang, Putrajaya, Cyberjaya, Pulau Meranti, Banting.

https://longrun-lotion.blogspot.com/2018/11/longrun-lotion-lelaki-tahan-lama.html